בלוג/מאמרים

הבית שלכם מרוויח את ההוד וההדר של מדרגות שיש לבית פרטי

שימוש בשיש לבניית מדרגות פירושו בחירה בחומר שמשדר עוצמה, יופי וזוהר שרק אבן עם היסטוריה עשירה יכולה להחזיק. עיצוב ראשוני ונפלא שמתגלה דרך הגוונים הרבים ואף משופר ככל שעוברות השנים, תורם לעיצוב הפנים של כל בית ומוסיף יוקרה וייחוד ותחושת הוד והדר. 

בחברת אופק ביצוע, אנחנו מבצעים פרויקטים של מדרגות שיש לבית פרטי, מהאבנים היקרות ביותר, והופכים את חלומותיכם על גרם מדרגות יוקרתי, למציאות שתואמת כל סוג של דרישה עיצובית, שמאופיינת בטעם של מוצר שמוערך ברחבי העולם, תוצרת איטליה או טורקיה.

ביצוע פרויקט מושלם של מדרגות שיש לבית פרטי 

מדרגות שיש לבית פרטי מותאמות לצרכים תפקודיים, אבל ללא ספק הן נחשבות לפריט עיצוב שחייב להשתלב בהקשר אדריכלי, בזכות הסגנון היוקרתי.

מסיבה זו, יש להקדיש תשומת לב מרבית לביצוע גרם מדרגות פנימיות, והצוות המקצועי שלנו בקיא ומוכשר בבניית המדרגות בסגנון המתאים לכם, עם תמיכה מתחילת פרויקט העיצוב ועד תומו.

מגוון סוגי אבני שיש ליצירת גרם מדרגות מפואר

ניתן לבצע פרויקט של מדרגות שיש לבית פרטי במגוון סגנונות ייחודיים, כמו למשל:

  • מדרגת שיש טורקי
  • מדרגות שיש לבן
  • שיש מילנו גריי
  • שיש מולה
  • שיש פלטינה
  • וחמישה סוגים שונים של שיש גרניט.

כל סגנון שיש משדר קרירות אלגנטית, ועמידות שאין לאף חומר אחר. תכונות אלו הן שמובילות בעלי בתים רבים לבקש בניית מדרגות שיש לית פרטי כחלק מעיצוב חללי פנים. הסוגים השונים של השיש מעניקים פרשנויות קלאסיות ומודרניות לכל בית, כפי שתוכלו להתרשם מגלריית תמונות המוצרים באתר של חברת אופק ביצוע.

סגנונות שונים של מדרגות שיש לבית פרטי

גרם מדרגות שיש לבית פרטי ניתן לביצוע בסגנונות עיצוב שונים: מדרגות ישרות, ספירליות סליליות, וכן הלאה. בסגנון קלאסי או אולטרה מודרני, עם גימור של מעקות קלאסיים או תאורת נוריות לאורך הבסיס, ניתן לעצב גרם מדרגות לגישה נעימה ונוחה לקומות העליונות של הבית. 

אפשרות עיצוב אחרת היא בניית מדרגות מונומנטליות עבור וילות או בתים פרטיים גדולים במיוחד. גם את המדרגות שמרכיבות את גרם המדרגות ניתן לבצע בסוגי גימור שונים שמיושמים על המדרגות בהתאם לסגנון העיצוב הנבחר.

הדפוסים השונים על המדרגות מייפים את כל גרם המדרגות

הקווים המעוטרים והמעוגלים מתאימים ביותר לסגנון קלאסי, ואילו דפוסים פשוטים וליניאריים מתאימים ביותר לסגנון עיצוב מודרני. 

בסגנונות עיצוב מודרניים, המגמה האופנתית השולטת היום היא בניית מדרגות שיש לבית פרטי, שם גרם המדרגות משתלב בהרמוניה עם הקירות והריהוט. את סוגי מדרגות השיש והאבן ניתן לייצר באותן צורות שונות שמוצעות לחומרים אחרים כגון עץ.

היתרונות של בניית מדרגות שיש לבית פרטי

המכשול הגדול ביותר שמפריד ביניכם לבין גרם המדרגות שתמיד חלמתם להתקין בביתכם הוא מחיר מדרגות שיש. 

יחד עם זאת, אם תעצרו ותחשבו על כל היתרונות שהבית שלכם ירוויח מהתקנת מדרגות כחלק מעיצוב הפנים המוקפד שלכם, אתם יכולים פשוט להאמין שיש חלומות ששווה לשלם עליהם. השקעה בפרויקט מדרגות שיש לבית פרטי היא כמו לתת לביתכם את מתנת השדרוג האטרקטיבי והפונקציונלי. 

אז אם משום מה אתם עדיין מתלבטים, הנה כמה מהיתרונות המיידיים שתקבלו לאחר התקנת מדרגות השיש החדשות שלכם:

עמידות לטווח הארוך

אם יש לכם ילדים ובני משפחה אחירם שעולים ויורדים כל הזמן במדרגות, אתם יודעים שרוב החומרים מתבלים ככל שעוברות השנים. אבל לא שיש. השיש יכול לעמוד כמעט בכל רמת פעילות ועומס ועדיין להיראות טוב. 

מדרגות שיש עמידות מספיק על מנת לא להיפגע מכמה מהמהמורות הקשות ביותר, ועם סוג כזה של עמידות, אינכם צריכים להחליף את החומר בתדירות גבוהה, מה שגורם לכל הפרויקט לעלות פחות בטווח הארוך.

ניקוי מדרגות שיש בקלות

מדרגות לעולם אינן קלות לניקוי, וגרירת שואב אבק במעלה ובמורד המדרגות אינה משימה פשוטה. אבל אם בחרתם לעצב את גרם המדרגות שלכם משיש, אתם פטורים מפעולות תחזוקה משמעותיות ומפרכות לגרם המדרגות, כי ניקוי מדרגות שיש מתבצע בקלות עם מטלית נקייה לחה מדי פעם.

העלאת ערך הבית

בכל פעם שתשדרגו את ביתכם בחומרים איכותיים, תעלו את ערכו. התקנת מדרגות שיש לבית פרטי מעניקה לביתכם מראה מעוצב במיוחד. 

במקרים רבים, המדרגות מופיעות בכניסה ועיצוב השיש נותן לבית אטרקציה מפנקת. שיש הוא חומר רב-תכליתי שניתן לשלב במגוון רחב של סגנונות, שכולם יעלו את ערך הבית שלכם.

עיצוב נטול אלרגנים

חומרי ריצוף רבים אוחזים באלרגנים ועלולים להחמיר בעיות של אנשים שסובלים מאסטמה או אלרגיות. שיש אינו אחד מהם. 

מדרגות שיש הן תשובה נהדרת לאנשים שסבלים ממחלות, כי השיש אינו לוכד אבק ואינו אוסף אבקה או כל אלרגן אחר, והוא מסייע לאנשים עם בעיות בריאות לנשום בקלות יותר בבית.

יופי טהור

אם אתם מחפשים חומר שיציג לראווה את גרם המדרגות שלכם, מדרגות שיש לבית פרטי הן תשובה נהדרת. לשיש יש צביעה ייחודית מדהימה ללא דוגמאות כפולות, וגרם המדרגות מספק סגנון עיצוב מגובש, יוקרתי ואלגנטי לכל הבית. היופי העצום של המדרגות ישפיע באופן משמעותי על המראה של כל הבית.

מדרגות שיש לבית פרטי: שאלות ותשובות

איך מעצבים גרם מדרגות שיש?

השיקולים העיקריים שיש לקחת בחשבון בתכנון פרויקט מדרגות שיש לבית פרטי כוללים:

  • כל המדרגות באותו גרם מדרגות חייבות להיות זהות מבחינת דפוסי העיצוב והגדלים.
  • כל גרם מדרגות שמכיל יותר מ-15 מדרגות, צריך לשלב משטח הפרדה בין שתי קבוצות מדרגות.
  • במידת האפשר, מומלץ להעדיף עיצוב של גרם מדרגות ישר.

האם מדרגות צפות בטוחות?

כן. מדרגות צפות בטיחותיות, אם לא בטוחות יותר מעיצוב קלאסי של גרם מדרגות. מדרגות צפות חייבות לעמוד בדרישות קוד הבנייה הרשמי, אבל כל עוד ההתקנה תתבצע בהתאם לקודים, גרם המדרגות הצף שלכם יהיה בטוח.

למה חשוב ללטש מדרגות שיש?

ליטוש מדרגות שיש לבית פרטי חיוני לשמירה על מראה המדרגות, טיפוח השיש והגנה על המדרגות. פעולות הליטוש צריכות להתבצע על ידי המומחים בתחום, שיבצעו את הפרויקט ברמת מקצועיות גבוהה, עם תוצאות מרהיבות שישדרגו עוד יותר את המראה הטוב של המדרגות.

למה חשוב לחדש מדרגות שיש?

מדרגות שיש מהוות את נקודת המוקד של הבית, והעיצוב המדהים שלהן מושך את העין ומוסיף נדבך של יוקרה וטעם טוב לעיצוב הפנים בבית. לכן חשוב לתחזק את המדרגות באופן קבוע, כדי לשמור על הניקיון והאסתטיקה שלהן. חידוש תקופתי שמותאם למידת השימוש וההתבלות יאפשר מראה טוב של המדרגות באופן קבוע, ממש כמו ביום ההתקנה.

בשורה התחתונה, ביצוע מדרגות שיש לבית בהתאמה אישית רק אצל המומחים בתחום

המומחים של אופק ביצוע מתאימים את הפתרונות הטובים ביותר לסוגי מדרגות; לאחר שהוחלט על צורתו האדריכלית של גרם מדרגות שיש לבית. 

בשלב הבא יבוצעו בדיקות, ואז יגיע שלב הייצור וההזמנה באתר הבנייה. אם הכול מתנהל בהתאם לדרישות הפרויקט, נספק אריזה, משלוח והתקנה באתר היעד. בשלב הסופי יבוצעו טיפולים אפשריים ולבסוף ניקוי האתר, והכול מבוצע על ידי הצוותים המקצועיים המיוחדים שלנו.

 

מה חדש?

דילוג לתוכן