בלוג/מאמרים

התקנת מדרגות שיש: עיצוב משגע ונוכחות מרשימה

תוהים איך ליצור גרם מדרגות יפהפה ופרקטי שלא יתבלה עם הזמן? התשובה שלנו היא חד משמעית: התקנת מדרגות שיש!

מדרגות הן אזור התנועה הגבוהה ביותר בביתכם, וברוב המקרים הן גלויות לעין, ופריט העיצוב הראשון שאורחים רואים כשהם נכנסים לבית. התקנת מדרגות שיש מאפשרת לכם לקבל גרם מדרגות מדהים ועמיד, מה שהופך רושם ראשוני נהדר לפריט עיצוב שנשאר ללא רבב במשך עשרות שנים.

למדרגות שיש יש אלגנטיות נצחית, ועם מגוון האפשרויות הקיימות היום, התקנת מדרגות שיש היא אופציה שזמינה כמעט בכל סגנון עיצוב שתבחרו. 

התקנת מדרגות שיש אינה מיועדת רק לארמונות

מדרגות שיש הן חלק מעיצוב פנים של בתים מפוארים ברחבי העולם, והודות להתפתחויות הטכנולוגיות המודרניות, אבן מפוארת זו הפכה לזמינה גם למשפחות ישראליות רגילות. 

היום אתם יכולים לבחור ממגוון המוצרים של שחם-אופק ביצוע מדרגות שיש גרניט, או מדרגות שיש מילנו גריי, או כל סוג אחר שיתאים לעיצוב הפנים של ביתכם. התכונה המשותפת לכל סוגי השיש, שהופכת אותו ללהיט הוא העמידות והמעשיות של החומר, ועם המומחיות של הצוות המקצועי שלנו, החלום שלכם על מדרגות שיש שיפארו את ביתכם הופך למציאות שכל כך קל להגשים.

תג מחיר מדרגות שיש כבר לא אסטרונומי היום, כך שהחלום על שדרוג הבית עם גרם מדרגות מרהיב בהחלט אפשרי וזמין לבעלי בתים רבים. המומחים שלנו יוצרים מדרגות אבן מדהימות למשפחות ועסקים ברחבי הארץ, והצוות המקצועי ישמח לסייע לכם למצוא את גרם המדרגות שהכי מתאים לצרכי ביתכם או בית העסק שלכם.

גרם מדרגות שנבנה בהתאמה מיוחדת לביתכם

הצוות המקצועי שלנו חותך ומעצב כל לוח אבן באופן אישי, מה שאומר שתקבלו מדרגות שמתוכננות בדיוק כך שיתאים לביתכם. בעוד שניתן להזמין חומרים אחרים בכמויות גדולות, שעשויים להיות זמינים רק בגדלים שנחתכו מראש, אנו יכולים ליצור את גרם המדרגות המותאם אישית לביתכם, אם זוהי דרישת העיצוב שלכם.

גישה זו אידיאלית עבור נכסים עם פרופורציות יוצאות דופן, כולל בתים ישנים שזקוקים לשיפוץ חדרי מדרגות צרים. אבל הבונוס של תכנון מדרגות שיש הוא תמיד אחיד: אתם מקבלים את האפשרות ליצור גרם מדרגות שמהווה פריט עיצוב הצהרתי מרהיב, עם ייחוד אמיתי.

סגנונות, צורות ועיצובים מפוארים שונים

התקנת מדרגות שיש זמינה בעיצובים סוחפים שמשדרגים בתים והופכים אותם למפוארים. גרם מדרגות שיש מגיע בכל צורה וגודל בהתאמה מיטבית לחלל, והמומחים שלנו מציעים פתרונות עיצוב לכל חלל, כולל עיצוב גרם מדרגות שאינו סטנדרטי. 

בחירה קפדנית של סוג הריצוף שלכם, ושכירת המקצוענים של אופק ביצוע שיבצעו את עבודת התקנת מדרגות שיש מאפשרת לכם לקבל גרם מדרגות חדש, מרהיב ומסנוור ביופיו. בעבודה ישירה עם לקוחותינו, אנו מנהלים קשרים עם צוותי אדריכלות או מעצבי פנים, וביחד יוצרים גרמי מדרגות מרהיבים משיש שגורמים לכם להרגיש כאילו אתם חיים באחוזה מפוארת.

שחזור נכס ישן עם גרם מדרגות שיש חדש

בעלות על נכס ישן יכולה להרגיש כמו אחריות כבדה. התקנת מדרגות שיש היא שיטה נהדרת להעצים את אופי הנכס שלכם תוך יצירת בית שמשפחתכם תאהב לגור בו.

לאורך ההיסטוריה, שיש תמיד היה בחירה פופולרית לריצוף מדרגות, ועם מגוון רחב של צבעים וסגנונות זמינים, בשחם-אופק ביצוע אנו מתגאים ביכולתנו למצוא את השיש שמתאים לכל בית, ויש לנו את הבקיאות והמיומנות המקצועית לבצע את ההתקנה עם רוחב מדרגות מתאים ובטיחותי.

לכל סוג שיש יש רמת עמידות אחרת, אבל היתרון המשמעותי הוא עמידות למשך עשרות שנים עם אחזקה קלה של ניקוי מדרגות שיש שכוללת רק טאטוא ושימוש בחומר ניקוי עדין מדי פעם. קשיחות השיש היא יתרון משמעותי נוסף שלו והיא שתורמת לעמידות ארוכת השנים של המדרגות.

מדרגות שיש חיצוניות

החלפת מדרגות חיצוניות במדרגות שיש אפשרית בקלות מכיוון שיש פחות קירות מסביב ותכונות אחרות שיש לקחת בחשבון. הצוות של שחם-אופק ביצוע מתמחה בהתקנת מדרגות שיש גם בפרויקטים מורכבים ואנחנו בקיאים בהתקנה מקצועית של גרם המדרגות באופן שמונע שקיעה, הטיה או סדקים, עם התאמה מעולה של מידות מדרגות לשטח הקיים.

אפשר להתקין בגינה או בשטח החיצוני של הבית גרם מדרגות קצר או ארוך, תלוי במטרת ההתקנה. גרם מדרגות ארוך מוביל לדירה בקומה עליונה ואפשר להתקין אותו עם אבנים עדינות מאוד, שהן עמידות בפני פגעי מזג אוויר ודרישות התחזוקה שלהן מינימליות. 

אבל הסגנון הפופולרי ביותר הוא התקנת גרם מדרגות משיש פלטינה, שכולל שלוש או ארבע מדרגות חלקות ובוהקות, בסגנון עיצוב שמשפיע באופן משמעותי על עיצוב הפנים של הבית, כמו גם על תג המכירה של הנכס, שלא לדבר על שמחת הכניסה לבית.

התקנת מדרגות שיש: שאלות ותשובות

האם שיש מתאים למדרגות?

בהחלט. שיש מספק למדרגות עיצוב מרהיב, נקי, אלגנטי וקריר, ואפשר לבחור מתוך מגוון עשיר של סוגי שיש למדרגות, כמו למשל שיש פלטינה, שיש מולה, גרניט, או מילנו גריי. היתרון המשמעותי של מדרגות שיש הוא העמידות לאורך עשרות שנים, היופי שאי אפשר לעמוד בפניו והשדרוג היוקרתי לבית. כשלוקחים בחשבון את יתרונות העמידות ארוכת השנים, התחזוקה הקלה והעיצוב היפהפה, כבר אין באמת התלבטות.

איך מחליטים על המשקל של מדרגות שיש?

קיימים כמה שיקולים שיש לקחת בחשבון בהחלטה על התקנת מדרגות שיש. הנושא הראשון והחשוב ביותר הוא המשקל, כי אריחי אבן שוקלים יותר מאריחי עץ, וחיוני לוודא שגרם המדרגות יכול לתמוך בבטחה במשקל. חשוב לזכור גם להעריך את הקירות והקורות התומכים, ולוודא שהם מסוגלים להתמודד היטב עם המשקל הנוסף.

איך מונעים החלקה ממדרגות שיש?

קיימים סוגי שיש שונים או שיטות גימור שונות שמגבירים את הבטיחות בדריכה על השיש ומאפשרים עליה וירידה קלה ובטוחה במדרגות, כמו למשל התקנת כפתורים נגד החלקה, או בחירה בשיטות אחרות שמומלצות על ידי המקצוענים בתחום.

איך מתאימים מעקות למדרגות שיש?

גרם מדרגות יפהפה יכול להיות מושלם עם התקנת מעקות בטיחות מעוצבים בהתאמה לסגנון השיש שבחרתם. אין צורך לבחור גילוף מאבן תואמת, למרות שיש סיבה לכך שסגנון עיצוב זה כל כך פופולרי בארמונות, אבל יש להקפיד על בחירת החומר והסגנון שתואם את השיש. אנשי מקצוע שמתמחים בפרויקטים של התקנת מדרגות שיש, יסייעו לכם להתאים את המעקה לסוג השיש שבחרתם, ולהשלמת והתאמת חומר המעקב וסגנון העיצוב שלו, לגרם המדרגות הייחודי שלכם.

בשורה התחתונה, התקנת מדרגות שיש מספקת לכם את שמחת השימוש, העיצוב המרהיב וקלות הניקוי!

לשיש יש מוניטין של אבן עדינה, אבל הוא עדיין קשיח כמו סלע. התקנת מדרגות שיש פירושה שימוש באבן עמידה למים, קלה לניקוי וקשה לפגיעה. 

שיש נחשב לאבן הכי יפה, ובעלי בתים רבים בוחרים התקנת מדרגות שיש כשהם מחפשים סגנון עיצוב אלגנטי, יוקרתי ומרשים. לשיש מלוטש יש מראה מדהים שמתבטא בברק אשר מעניק לבית סגנון עיצוב של מוזיאון או ארמון.

זו הסיבה שרוב לקוחותינו מבקשים התקנת מדרגות שיש כשהם מחפשים סגנון עיצוב מפואר ומרהיב, עם אפשרויות תחזוקה קלה, והנאה מגרם מדרגות מעוצב שנשאר כמעט לנצח.

שחם-אופק ביצוע שייכת לקבוצת צוק מוצרי שיש, קבוצה בינלאומית שיש לה ותק של יותר מעשרים שנים בביצוע, וכוללת גם חברת ייצוא ישראלית, וחברה שממוקמת בסין, שמאפשרת שליטה בייצור, באיכות ובזמני האספקה, ויכולת לטפל ולנהל גם פרויקטים מורכבים, כולל התקנת מדרג שיש לדירות דופלקס או לבתים פרטיים.

מה חדש?

דילוג לתוכן